Godmorgon!

Nu har jag sovit alldeles för länge! När jag vaknade till så var klockan 10.00 och det måste vara rekord för mig. Strax ska jag ta mig en joggingtur i det ruggiga vädret så jag kan vara pigg hela dagen. Jag har köpt mig en ny sak som jag kan koppla till min ipod, där jag kan se både distansen och tid m.m. En röst pratar samtidigt som jag springer och det gör att jag blir hur peppad som helst!

Adam känner sig lite snuvig så han tar sig just nu en shot med Kan Jang för att stoppa förkylningen! Imorgon har dom match mot Djurgården 19.00. Det ska vi inte missa!

Nu kööör vi!

Här är den fantastiska peppargrejen! Kostar bara 300kr. Billigt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0