Blogg?

Det var hur längesedan som helst som jag bloggade och jag känner att jag saknar det lite faktiskt. Kanske ska man börja så smått igen för det är ju hur kul som helst att trixa med lite bilder och annat. Det är bra för att man tvingar sig ta lite mer foton, vilket alltid är bra till framtiden.
Och skriva längre meningar på datorn vet jag inte när jag gjorde sist. När jag gick i skolan så tränade man på det hela tiden och nu märker jag hur dålig jag är på att skriva fort..

Hur som helst.. Idag har jag, Adam och Birgitta (Adams mamma) varit i Kristianstad och shoppat lite. För mig blev det inga inköp tyvärr. Det var så fruktansvärt mycket folk i stan och då är det bara jobbigt. Adam hittade däremot ett par fina skor på Nilson som han kan ha i höst/vinter. När vi var hungriga runt lunchtid åt vi på Zekes där vi beställde varma baguetter som var helt okej.
På vägen hem stannade vi på eko och där handlade vi blommor och lite choklad. Det var väl det enda!

Trött som jag är nu ska jag gå till sängs. Imorgon är det en ny dag och jag ska ta tillvara den till max. Lite golf kanske och dessutom hade jag tänkt lite träning! Jag hoppas på bra väder så att man kan ta sig en joggingtur!

Godnatt mina vänner.

Jag har inte så många bilder på denna datorn. Så jag bjuder på lite härliga sommarbilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0