Söndag

Idag har det varit en riktigt murrig höstdag. Men inte mig emot eftersom att jag gillar hösten=).
Adam samlades klockan 11.00 i förmiddags för att åka och spela mot Qviding.
Så då tog jag mig i kragen och började städa. Inte lite heller, det hela höll på från 11-17.30. Vår lägenhet glänser skinande rent=). Jag är stolt över mig själv faktiskt och det får jag väl vara=).
Nu är Jon här hos mig för vi ska kolla på allt om min buske, haha. Får väl se vad det är för film.

 Adam har tydligen sträckt benet när han spelade, så jag får köra och hämta honom inatt. Men de vann med 2-0 och är ännu ett steg närmare allsvenskan! 18 poäng kvar är det och spela om, så man ska inte ta ut segern i förtid..

Imorgon jobbar jag en lååång dag.. Och när jag kommer hem ska jag mysa med min sjukling. Det brukar göra lite xtra ont när man kommer hem;).



Nybäddat är det bästa jag vet! När det luktar rent och en massa tvättmedel=)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0