Utklassning

Nu har vi ätit middag. Eftersom att vi inte orkade göra risotton igår gjorde vi det idag istället. Super duper gott=). På vägen hem från fotbollslirandet köpte vi kanelgifflar och pepparkakor! Vi älskar allt som är sött här i denna familljen;).
När vi spelade så gick det inte superbra för min del.. Blev tunnlad typ 4ggr av Adam. Så det var lite jobbigt faktiskt, men jag är lika glad för det. Man kan ju inte jämföra korpen med allsvenskan=). Några enstaka mål kunde jag tillföra men inte mer.. haha.

Det jobbiga nu är att det finns hur mycket disk som helst i köket och ingenting är insatt där det ska vara. Så nu har jag lite ångest för att behöva gå och göra det.. ska försöka sätta Adam på arbetet;). Han är lite bättre än mig på att diska..

Mjällby spelade mot Vasalund idag och förlorade med 2-1. Adam är fortfarande lite skadad så han slapp följa med dit, vilket betyder att jag har fått haft honom hemma för mig själv hela helgen=).
Helt galet att lilla Mjällby gått upp till allsvenskan! Tror inte man fattat det riktigt än... Och det är verkligen Mjällby Aif som sätter Sölvesborg på kartan=).

Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Helt fel Emma, det är jag som sätter Sbg på kartan:) hehe.. Tips på en bra sida där du kan köpa billiga produkter, jag köpte därifrån i helgen

http://www.hqhair.com/



Puss

2009-10-12 @ 09:11:43
Postat av: Anonym

Tack tack=)=)=) ska kolla direkt

2009-10-12 @ 17:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0