Uppdatering

Jag har varit så dålig på att uppdatera! Har fått tillsägelse av syster så jag får väl bättra mig=). Förr förra helgen var faktiskt jag och Adam på besök hos Frida, Mattias och Mysan. Det var en helt underbar helg och vi blev uppvaktade till tänderna=).
En massa god mat och helt galet mycket godis! I gbg har dom nämligen den bästa godisaffären, haha. Så jag den största godisgrisen av dom alla köpte så mycket godis att jag nästan inte kunde stänga påsen!
Världens största kanelbulle och chokladbolle köpte vi också! Jag har aldrig sett så stora..
Jag fick även följa med Mysan på babysimskolan. Hon var så duktig så...

På söndagskvällen åkte vi hem och när vi kör så står det helt plösligt världens största älg på vägen. Vi tutade på honom, men han bara tittade rakt in i bilen. Efter ett tag joggade han sakta förbi och vi kunde sakta men säkert fortsätta vår färd hem.
Men det hela var inte över än.. När vi nästan var hemma hoppar det fram en katt på vägen och vi var ännu en gång nära på att köra på ett djur. Lyckligt nog så slapp vi bli mördare...

Här får Mysan lite mat innan hon ska sova=)

 


Här leker jag och Mysan med alla hennes fina leksaker



Mysan och hennes snygga mamma


Adde och Mysan




Mysan badar=)


Kommentarer
Postat av: Frida

Äntligen!! Såå kul att få läsa lite om vad ni hittar på.. Å ja, den godispåsen var sjukt stor:) haha

Puss å kram

2009-10-06 @ 09:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0