Pirr i magen=)

Nu är jag lite nervös inför dages projekt=). Jag hoppas att det blir bra nu... Ska åka till salongen vid elva för att bli sminkad, sen bär det av in i skogen!
Har även gått en liten runda nu på morgonen för att lugna mig lite, haha. Har lyssnat på låten så många gånger nu, så jag kommer vara trött på den efter resans gång=).

Nu ska jag packa ner lite kläder och plocka fram vinterjackan.. Det kommer bli kallt att stå ut i detta väder.

Igår var vi förresten hemma hos Adams klasskompis Fredrik. Vi tittade på idol och badade tunna! Det var supermysigt.. Sju stycken trevliga människor var det som deltog! Det gör vi gärna om...

Ikväll ska även Mjällby Aif firas på torget här i Sölvesborg. I nästan alla skyltfönster är det pyntat=). Men jag missar antagligen det... Vi får hoppas på en seger mot Åtvidaberg idag som är den sista matchen för denna säsong! 

Hörs ikväll.....Haaaajjj

 


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Härligt att ni tycker det va mysigt igår:) Klart vi får göra om:) Synd att inte Mjällby vann matchen idag bara:)

2009-10-24 @ 18:41:50
Postat av: Emma

Oj umgås du och Emma (Pa) hehe :P

2009-10-26 @ 21:55:53
URL: http://justadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0