På svensk mark igen!

Nu är jag hemma igen  och det är faktiskt riktigt skönt=). Komma tillbaka till vardagen igen, men så går det några veckor och man vill iväg igen!

Idag har jag haft möte med producenten Andreas angående filminspelningen till musikvideon... Fick manuset och en massa information om helgens inspelningar=). Det ska bli riktigt roligt, och jag tror det kommer bli sjukt bra! Helt galna scener... Ni får se sen den sen när den kommer ut och det roliga är att den kommer sändas på Ztv och Mtv..
Så det blir mitt projekt till helgen att jobba med! Men jag är ledig på måndag eftersom att det är min födelsedag då=)=)=). Och jag älskar paket, haha.

Färgkurs väntas på salongen imorgon och det är alltid roligt med lite nya tekniker. Förresten så permanentade jag en kille idag och det blev hur coolt som helst. Kort i sidor, nacke och sen längre ovanpå som permanentades. Jag tror att lockarna kommer att slå igenom denna gång=). Fler och fler väljer att permanenta sig och det är verkligen roligt!!! Hoppas, hoppas på en litet avsked av alla platta hår;).

Nu ska jag fortsätta mitt tv tittande=).

godkvällllll=)


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag lyder dig syster och kör på krull istället!! :) Bra att ni har haft det bra.. vi måste höras i helgen i mellan allt de där viktiga du ska göra:) GRYMT!! puss o kram

2009-10-23 @ 08:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0