Nu är videon klar...

Inte riktigt, men min del i jobbet är klar=). Nu ska den bara klippas ihop och sen kommer den ut. Låten Mary J släpps i samband med videon och den beräknas vara klar i mitten på november. Jag tog några bilder igår från inspelningen, men glömde sedan kameran i Saras väska. Så jag ska lägga in dom så fort jag hämtat den=).
Igår var det den sista dagen och jag tycker det har varit hur roligt som helst! Det skulle jag gärna göra fler gånger!

Och jag kan även säga att jag har nog aldrig badat så länge någon gång, haha. Och dessutom under vattnet... Ja jag undrar hur det kommer se ut=). Träningsverk har jag i hela halsen för att man legat i konstiga ställningar hela tiden, haha. Eller ja i hela kroppen=).

Deras manager Bruce kommer även att lägga in bilder från inspelningen, så jag tänkte ta någon därifrån. Det ska bli väldligt spännande att se hur den blir....




Artmade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0