Nastan som branda mandlar!

Idag har vi ocksa legat pa stranden och tagit det lugnt.. Det blev ganska mycket moln mot eftermiddagen, sa vi packade och gick hem lite tidigare=). Men det gjorde inte sa mycket faktiskt.. Solen tog lite val bra pa vissa stallen vilket ledde till att vi fick vila skinnet lite xtra=).

Poolen har vi aven testat idag och den var inte sa mycket varmare an i havet, men vi slapp all grus.. Det ar en fordel! Men fisken Emma badar hela tiden... Jag tror hon har varit mer i vatten an pa land, haha.

Igar hittade vi den restaurangen som vi letade efter och det var mycket god mat! Emma at tandbrax som hon gillade. Det var nagon fisk i sas med potatismos till och bakad potatis. Jag bestallde grillad sjotunga dar jag ocksa fick bakad potatis till! Riktigt smarrigt. 
Idag ar vi bada sugna pa pasta av nagot slag.. Vi far val se vad som lockar ur menyn=).

Har finns aven butikerna mango och zara vilket jag vill besoka. Ska vara lite billigare har eftersom att markena kommer harifran=). Sa det blir kanske nagon fin present till mig sjalv.. Det far man aldrig for mycket av!

Adam.. Jag tankte bara paminna dig sa att du inte glomt att vattna blomman i vardagsrummet, haha. Ibland ar du lite glomsk=).





Jobbigt att vanda sig pa denna=)


Laser i solen


Ha en fortsatt trevlig fredagskvall... Pussokram



Kommentarer
Postat av: Typ varit där nån gång...

Tja! =)



Ancora centret i arguineguin, billig mat, och en sexbutik, sjukt bra.

Amadores, sjukt bra strand med många restauranger.

Atlantico - shoppingcenter med mangobutik bland annat.



Några mer tips? =)



/Danieloooo

2009-10-16 @ 21:02:12
Postat av: Fia

Hej :) ser varmt och skönt ut :) önskar jag kunde följt med :) i stockholm är det snorkallt!! helt sjukt! vi får ses när du kommer hem :):) ha det nu så bra!! Puss o kram

2009-10-16 @ 23:35:52
Postat av: Janne

Ser ut som att ni har det skönt,kramar Jan

2009-10-17 @ 19:05:07
Postat av: Sara

Ni MÅSTE åka till Arguineguin, å äta på Los Canarian Uno!!! Sjukt god mat där :)

Saknar dig Junne!!

Puss

2009-10-19 @ 18:48:46
URL: http://captainsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0