Magen är kass igen!

Igår hade jag magsmärtor igen.. Det började vid tio på kvällen och vid ett väckte jag Adam. Då hade jag så ont att jag grät, så vi fick köra till akuten.
Det var inte mycket folk just den natten som tur var, annars hade vi aldrig kommit därifrån. Vid tre tiden var vi hemma igen..
Läkaren sa att det kunde vara vad som helst som spökar i magen, men han trodde att det var tjocktarmen som vred på sig och att man då kan få magsmärtor. Han sa att det kan vara vanligt i min ålder och att det finns inte så mycket att göra åt. Det kanske går bort med tiden..
Det andra alternativet skulle vara gallsten, så jag kommer att få en kallelse till röntgen för och kolla.. Så det var ju bra. Men så länge fick jag fibertabletter utskrivna för att det kunde kanske hjälpa.. Vi får se vad som händer, men jag tänkte börja med tabletterna efter semstern..

Idag är jag alltså jättetrött eftersom att jag inte fått så mycket sömn. Jag hade kunder inbokade imorse som jag var tvungen att ta=). Men snart är det semster!!!=)=)=).

Idag ska jag laga god torsk.. Vi får väl se vad som bjuds till? Kanske lite fluffig potatismos och rivna morötter med lingon=). Mums!

Kramkramkram

Kommentarer
Postat av: Frida

För mkt godis och för lite mat:) Hoppas du mår bättre och att det inte kommer igen!!

puss

2009-10-12 @ 19:40:54
Postat av: Fia

Då var det tur att vi hade All inclusive i simhallen idag :) det behövde vi :)haha

2009-10-13 @ 13:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0