Läggdags

Nu är det minsann dags för mig att sova. Är helt slut och jag har ont i halsen. Inte konstigt med tanke på hur mycket kyla jag fått stå ut med i helgen=). 

Jag är jätteglad för alla sms och samtal jag fått under dagen=). Det är inte dåligt att fylla år inte...
Mamma, pappa, Jon och Amanda har varit här och grattat. Jag fick fina vantar, strumpor och pengar av mamma. av pappa pengar, farmor pengar, och en bodybutter av Jon=). Jag blev superglad för alla presenter! Jag bjöd på kladdkaka med glass och pepparkakor=). Supergott...

Emma var här också på eftermiddagen och jag fick en kruka med massa godis i=). Passar ju till godismonstret;). Jag fick även en receptbok som verkar ha många goda rätter att tillaga... Jag tycker det är så roligt!
Och.... när Adam kom hem från träningen gav han mig ännu ett paket=). Ett par vantar... så nu slipper jag frysa i vinter=). Glömde även skriva imorse att jag fick ett inslaget tuggummipaket av Adam, haha.

Fick omslagsbilden idag till singeln, men jag kan tyvärr inte lägga upp bilden. Ni får vänta och se... Superfin!

Borsta tanden och i säng, för imorgon väntar jobb=). Godnatt!

Här kommer några bilder under inspelningen i helgen.. Men inga bilder på mig...=).












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0