JIPPPY

Nu är det bokat! På onsdag åker jag till värmen med Emma som sällskap  och det ska bli så skönt=).
Har varit och köpt solfaktor 50 som jag ska ha i ansiktet, så nu slipper jag bränna mig=). Har även handlat ny rengöring till ansiktet för det gamla var slut.

Jag fyller snart år och många har frågat vad jag önskar mig, men jag har inte en aning.. Men jag lovar att tänka ut ngt bra!=)

Nu ska jag kolla på inlåst.. så dåligt men det finns inte så mycket annat, haha. Sen blir det till att borsta tanden och efter det i säng.


Denna fina kanelbulle fick jag på morgonen förra året jag fyllde år=)

Kommentarer
Postat av: Jon

Låter bra Emma. Du får ha det så trevligt i värmen! :)

2009-10-09 @ 00:10:45
Postat av: Anonym

Gulligt av Adde:) Me like a lot:) Skönt att få lite värme, tråkigt att du inte valde regniga göteborg istället, haha:=) Vi hörs i helgen syss!! Pusss

2009-10-09 @ 10:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0