Hej Svej=)

Nu är det slutjobbat för mig en vecka=). Imorgon bär det av mot varmare breddgrader.. Jag håller på att packa just nu, men det var så jobbigt att jag fick ta en paus. Det känns konstigt att leta fram sommarkläderna igen=).
Min väska blir nog tyvärr fullproppad med saker iaf, haha. Som jag anade, men någon gång ska jag lyckas=).

Adam och jag sitter och tittar på Simpson som jag tycker är världens tråkigaste serie.. Fattar inte hur man kan tycka det är roligt! Bättre med two and a halv men;).

Nu ska jag fortsätta med mitt packande! Jag ska försöka uppdatera bloggen när jag är iväg.. Ha det så bra i kalla Sverige så ses vi om en vecka=). JIPPPY=).


Min ansiktiskräm var slut så jag köpte ny=). Denna är superbra verkligen! Att rekommendera.
Den är bra för känslig hud, som ger mycket fukt till huden, stimulerar läkning, cellförnyelse, collagenproduktion och ger ökad elasticitet. Även en effektiv antiåldrande produkt.

 
Dessa tar jag även med mig till värmen=) Solfaktor 50 och 30 till ansiktet. Vi hoppas nu på bra väder..=)


Hej Svej!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha nu en underbar semester gumman!! Jag kommer att sakna dig :) Puss å Kram

2009-10-13 @ 22:23:48
URL: http://captainsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0