Gooo kväll...

Nu har jag ätit middag och är helt proppmätt=). Thaigryta med ris... Jag gillar verkligen den sortens mat!
Annars har jag inte gjort så mycket, förutom att jobba hela dagen=).

På fredag ska vi hem till adams föräldrar och äta mat.. Birgitta, Adams mamma gör jättegod mat alltid=). Efter det ska vi antagligen hem till Emma för lite spel.. Vi älskar spel och sådant, haha.
På lördag ska jag och Adam ut och äta på Bar Bee Q för där är det så god mat=).
Det kommer bli en mysig helg tror jag!

Är det någon som ska på halloween fest? Jag är inte bjuden på någon iaf... Jag som älskar att klä ut mig, haha. Jag och Adam var på maskerad förra året, vi var inte så läskiga iaf.. titta själv=)



Nu ska jag titta på tv=).

Kram, kram, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0