Dåligt jobbat Sverige!!!

Ingen bra match igår.. Som jag anade=). Vi satt hemma hos Emma i Bromölla med en massa popcorn, godis, choklad och chips. Jag hade så ont i magen när vi åkte därifrån, haha. Men det är det värt..
Vi sov hemma hos Adams föräldrar för vi har nämligen passat på att tvätta lite där hemma=).

Idag ska vi spela lite fotboll som Emma har tvingat med mig på, haha. På hörviks plan ska vi lira lite.. Adam ska också vara med så jag hade tänkt att köra över honom;). Jag har inte riktigt vågat visa mina fotbollskunskaper för honom än, eftersom att det kan försämra hans självförtroende lite..haha. Jag återkommer med slutresultat!
Jag sitter här och laddar med godis och tacopaj så att jag ska springa ifrån alla..

Funderar på att börja skriva packlista inför resan.. Men jag brukar aldrig hinna=). Har lovat mig själv denna gången att bara ta med det nödvändigaste.. Vi får väl se hur det slutar...=).


Imorgon ska jag jobba med mina underbara kollergor igen=) Här är dom förresten..


Och detta är galningen jag ska åka på semster me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0