Cran Canaria???

Nu har jag letat och letat och hittat en resa till Gran Canaria på onsdag nästa vecka=). Så nu kanske det blir en veckas semester för mig också. Emma P ska följa med och jag väntar bara på hennes klartecken=)=)=). Hoppas, hoppas! Det hade varit riktigt skönt nu.

Igår kom Love till mig i artmade och lämnade skivan med deras nya låt på. Det är alltså så att jag ska vara huvudpersonen i deras musikvideo.. Sjukt bra låt måste jag säga=). Så jag måste lära mig texten, men den stora frågan är om jag kan agera bra. Har inte någon erfarenhet av det alls.. Men självklart ska jag göra mitt yttersta, så får vi väl se om jag blir godkänd och får vara med på tv, haha. Återstå och se. Har fått datum och allt till inspelning och det är snart=).

Idag börjar jag jobbet klockan tolv... Så  nu ska jag ta mig en lång frukost med min Adde.



Kommentarer
Postat av: Frida

Du ska ju vara blek i videon.. Hur ska du göra på Gran Canaria då? Gömma dig i sanden:) hehe

2009-10-08 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0