Äntligen hemma=)

Nu har jag precis kommit hem från ett riktigt bra firande på torget... Så mycket folk i vår lilla stad. Tyvärr hann jag inte till startskottet, så jag missade det roliga=). vi var inte klara med inspelningen förrän kl.halv tolv. Men jag fick se alla glada spelare och folk som dansade på scenen!

Vårt inspelande idag av musikvideon gick jättebra verkligen! Jag fick mycket beröm och positiv kritik, så jag är hur glad som helst. Det är verkligen jätteroligt! Jag har kastat mjöl, haft snökanoner över mig och en massa annat=). Det kommer bli hur bra som helst.. Men man känner sig lite töntig när man står och sjunger, haha. som tur är det inte min röst som hörs i låten sen=).
Imorgon är det samling klockan 9 så det blir till att gå och lägga sig nu!
Ska försöka ta någon bild imorgon och lägga upp=).

Sov gott mina vänner..

Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0