30 garder varmt!

Idag har vi legat pa stranden hela dagen.. Det var superskont! Vi smorjde in oss bra sa brant oss har vi faktiskt inte gjort=).
Duvorna at upp Emmas bok medan vi badade och det var inte sa uppskattat, hahaha. Men det tyckte jag saklart var roligt!
Emma vill bada hela tiden och jag vill knappt bada alls. Hon kopte en badmadrass pa vagen till stranden, men den har jag anvant varje gang vi badat for att hon ska fa sallskap i vattnet. Sa jag ligger pa den och slipper det kalla vattnet medan Emma leker bredvid...

Vi funderar aven pa att gora nagon utflykt i dagarna.. Kanske aka och kolla pa delfiner, som dom inte ens kunde garantera, haha. Emma ville aka pa kamelsafari, men jag undrar det med hennes allergi! =)

Nu har vi duschat och gjort oss klara for att snart ga och ata. Vi ska leta efter en restaurang som Apollo rekommenderade i sin informationsbok. Vi bada ar sugna pa fisk och det stallet ska tydligen ha ett bra utbud! Me like!



Har dukas det frukost.. Sa smarrigt. Det hangde nybakade baguetter pa dorren nar vi vaknade.. Det ni!


Har flyter jag i det kalla vattnet =)


Lite av stranden i Puerto Rico=)

Ha det bra... solhalsningar fran Emma*2

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror att du ska vara utomlands lite oftare för så mkt som du uppdaterar din blogg har du inte gjort sen den startades. Me like a lot! Fast jag vill ju inte att du ska borta hela året. Lagom om du kommer hem till jul eller så:) Ser iaf underbart ut och vilken nice lägenhet! Puss o kram

2009-10-16 @ 10:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0