Underbara regninga lördag=)

Inget överraskande bra väder idag heller.. Kunde solen inte fått tittat fram lite?=). Adam har åkt till skolan för att skriva tenta, så nu får vi heja på honom=).

Kan inte sluta tänka på att nästa helg kommer jag få träffa underbara Mysan. Det ska självklart bli roligt att få träffa Frida och Mattias också, men mysan har plats nr.1, haha. Jag ska gosa med henne hela dagarna=). Det kan säkert vara uppskattat ändå, så får dom också lite avlastning...

Och eftersom pappa fyller år idag så hinner jag inte åka hem till honom för mitt tåg går om några timmar.. Men jag får komma och gratta imorgon istället=).

.   Hemma igen

Bilen på väg hem

Hemma i mammas lägenhet på kungsholmen och My lånar Görans mössa
Även Mysan hejar på Mjällby=)


Kommentarer
Postat av: Julia

Söt!

2009-11-14 @ 09:25:01
URL: http://jullehbulleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0