SKANDAL

Pinsamt är det rätta ordet på Paradise Hotells första avsnitt. Usch vad hemskt! Jackie har verkligen skämt ut sig om jag får säga vad jag tycker.. Jga tror inte jag kan titta på det fler gånger. Mer än så tänker jag inte uttrycka mig, är ni intresserade får ni titta själva! Äckligt, Pinsamt och patetiskt!

Senare idag ska jag röntga magen. Gallstensröntgen.. Vi får väl se om det visar något, men jag är tveksam. Alltid bra att vara på den säkra sidan! Nu på ett tag har jag faktiskt inte haft några attacker, så jag hoppas på att det håller i sig=). Det tråkiga är att jag inte får äta på sex timmar innan, så jag åt frukost vid halv nio... Jag kommer vara hur hungrig som helst! Speciellt när man inte får äta heller, haha.

Byta i sängen är det som står på listan idag... Renbäddat är så skönt!

Tänk att jag varit så korthårig=)

Hejsvej


Kommentarer
Postat av: Frida

Allt klär en skönhet:)

2009-11-16 @ 11:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0