Malmö...

Då har man precis vaknat och inte i min egen säng utan i Stinas soffa=). Igår hade vi ättemysigt.. Vi lagade god mat, en god gryta med räkor och ris till=). Därefter åt vi massa godis och chips.. Visst är det fint med helg? Synd att den tar slut så snabbt bara...

Igår var vi även pa stan en runda. Och jag hittade såklart ngt på den stunden=). En hög kjol från Zara som jag måste byta för den var för liten.. Man får skylla sig själv när man inte testar innan man köper.. en body och ett linne.

Nu ska vi snart äta frukost=).

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du några skor som jag skulle kunna låna när vi ska svänga benen nästa helg? Nu ska jag skriva lite som vi ska prata om sen:) pusss

2009-11-15 @ 09:54:05
Postat av: Anonym

Det har jag säkert=). Jag tar med lite olika så kan du välja=).

2009-11-15 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0