Ledig...

Idag har jag slutat tidigare så jag är redan hemma faktiskt=). Inte dåligt det! Men imorgon blir det en lång dag på salongen. Kommer säkert att jobba till tio..
Sitter här på internet och letar recept på något gott bröd jag hade tänkt att baka. Det får iofs bli till helgen för just nu har jag inte tid. Ska nämligen göra klart min bokföring som ska vara inlämnad imorgon.

På lördag är det nästan bestämt att jag ska åka till min kompis Stina i Malmö. Vi ska ha mys hela dagen, och bara ta det lugnt=). Adam han ska på grabbfest där inga brudar är välkomna, haha. Jag får väl ta hand om honom på söndagen.. Men tanke på hur mycket alkohol som han hade inhandlat på systembolaget;).  

Dags att återgå...

Här hittade jag en bild på mig när jag var brunhårig=)


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg i allt:) jasså, han ska ta sig en alkoholdryck:) spännande!! Puss & kram

2009-11-11 @ 16:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0