Kitchen Aid

Jag och Adam sitter och äter Spagetti med köttfärs... Supergod mat tycker vi! Vi tittar även på idol och ska sedan kolla på sen andra fillmen av Johan Falk. Igår tittade vi på den första och den var sjukt bra!

Har även inhandlat några julklappar idag vilket jag är väldigt nöjd med=). Denna önskar jag mig i julklapp... Då kan jag baka många goda kakor och bröd=).


Imorgon är det jobb igen och efter jobbet ska vi julpynta=). Men klockan 19.00 ska vi befinna oss hos mamma i Bromölla. Vi ska äta god mat och titta på Robinson=). Jag har fått välja mat och det blev köttbullar, potatis  och sås! Det är så gott med mammas mat!

Goookväll...

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, denna är så billig så den köper självklart jag. Inga problem syster!!

2009-11-27 @ 21:47:08
Postat av: Anonym

Du är den bästa systern man kan tänka sig;)

2009-11-27 @ 21:56:45
Postat av: Fredrik

Riktigt bra att ni börjat kolla på Johan Falk..Riktigt bra filmer:)

2009-11-28 @ 10:45:51
Postat av: Anonym

Jaha och varför har du inte rekommenderat oss att titta på dom innan då?;)

2009-11-28 @ 18:38:14
Postat av: Fredrik

Haha:) riktigt dåligt av mig faktiskt..får ta på mig det:) ska bli bättring, jag lovar....

2009-11-29 @ 08:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0