Idol

Nu har jag precis kommit hem från Emmas hus=). Vi har varit nio tjejer som kollat på idol, ätit tacos och en massa godis! Nu är jag mätt som en padda och stor som en köttbulle=). Får snart vara nog med allt godisätande. Om det hade varit på helgerna hade det varit en sak, men varje kväll är inte ok. Måste ta tag i mitt ätande, haha.

Nu sover jag snart i soffan.. Imorgon bär det av till Malmö. Stina och jag ska ha mys med film, god mat... och godis igen gissar jag, haha.

Nu har jag hört rykten om att videon är nästan klar och helt klar kommer den att vara på söndag. Hoppas jag får se den snart och dessutom innan den hinner nå ut till er andra=). Jag återkommer med mer information=).

Nu ska jag äntligen få sova lite.. Sovmorgon är det bästa jag vet. Ingen klocka som ringer.....

Ja just det... Det var rätt person som åkte ut i idol idag! Jag hejar fortfarande på min idol Erik.. Han är den bästa=).

Pussokram mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0