Godmorgon=)

Ännu en ledig dag...och jag kan sitta i mjukisbyxor hur länge jag vill=). Det bästa med och vara ledig är att få slippa sminka sig och få ha på sig precis vad man känner för!

Adam har åkt till skolan, men snart kommer Emma Palle så jag slipper vara ensam=).
Vi ska gå en liten runda och prata lite, sedan ska vi hit här och göra en magagod frukost! Det är mysigt.. Får väl tända lite ljus för stämningens skull;). Ja dessutom är vår lägenhet den kallaste i stan, så vill man inte frysa så får man tända upp en hel del=).

På lördag ska jag och Adam på maifs 70års jubileumsfest. Det ska bli trevligt.. Tror att det ska vara på Hanöhus för det är många som kommer.. Så att alla får plats=).

Jag vet att videon har börjat att klippas ihop och tyvärr kan jag inte lägga upp bilder på mig än, men här kommer ett litet smakprov från klippbordet som artmade lagt upp på sin hemsida=).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0