Första Advent

Det är den dagen imorgon då alla ska låta sitt första ljus på staken brinna. Men inte för mig och Adam för vi har ingen än. Det blir till att skaffa julesaker och pynta! Jag har redan satt upp en del saker, men inte allt. Det sista får bli imorgon så det kan bli lite mys här..
Skogsvandra efter mossa är tanken imorgon som ska vara till min adventljusstake.. Men om det regnar så kan man plocka en annan dag;).

Carolas julskiva tycker jag mycket om och tänker skaffa mig den imorgon så det blir lite stämning;).

Nu är sängen renbäddad och imorgon väntas nya juluppdrag så det är bäst att sova!

Godnatt=)





Jag fick en julstjärna av mamma idag och den har jag planterat så fint=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0