Fika hos pappa

Sitter hemma hos pappa och fikar.. Han fyllde ju år igår. Han fick ett brev av mig, Frida och Jon att vi ska bjuda på mat och bowling en kväll. Jag älskar bowling så det blir kul=). Det jobbiga är att jag kommer klassa ut alla med hästlängder;).

Innan idag var jag en runda hos min kompis Patricia. Hon är en underbra männsika=). Saknar alla mina Bromöllatjejer som jag umgicks så mycket med innan. Och nu är dom så nära mig, så jag ska försöka träffa dom mer=). Har så roligt när jag får träffa alla....=).

Just nu mår jag som en prinsessa!

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer att vinna såklart eller så spelar vi killarna mot tjejerna som sist.. Vi slog ju dem med hästlängder, hehe:) Jon trillade dessutom in på banan så det tjöt över hela hallen, haha:) puss & kram

2009-11-15 @ 18:04:51
Postat av: Anonym

Haha.. Ja det tycker jag! Tjejerna mot killarna igen. Måste bevisa att det faktiskt är vi som är dom bästa;)

2009-11-15 @ 20:49:19
Postat av: Anonym

Det behöver vi inte bevisa eftersom vi är det men de behöver verkligen vinna stort om de ska vara bäst.. My är med oss som maskot:)

2009-11-16 @ 08:49:07
Postat av: Anonym

Ja My hon är ett mkt bra tillskott till laget;). Då har dom inte en chans:)

2009-11-16 @ 09:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0