Alla kan göra fel..

Men.. Så var inte fallet med spenathistorien. Jag frågade Adam om man kunde mixa en kokande soppa? Adam svarade att man självklart kunde göra det och att den borde bli godare! Eftersom jag litar på min hjärtevän gjorde jag som han sa. Och så var hela köket fullt av spenat, så man kan nästan säga att det var helt enkelt Adams fel att jag nästan fick åka in till sjukhus med brännskador och ett nerkladdat kök.

Självfallet kommer han att neka till detta, men jag vet sanningen;).

Idag kom Emmas brorson Emil på besök till salongen. Han är 3,5 år och världens sötaste unge.. Just nu är det döskallar för hela slanten, så idag var han utrustad med döskalleklocka, T-shirt och halsband. Jag har lovat honom att komma hem till hans hus någon dag för att baka chokladbollar... Och det gör jag gärna=).
h





Här är även en bild på supermytomanen


Och så har jag fått supergoda bullar av mamma som jag redan ätit upp en hel påse av=). Tack mamma!!!


Nu ska jag sova! Godnatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0