JULFEST!

På lördag ska jag på julfest med salongen! Men jag vet inte vad jag ska ha på mig! Vi har dresscode varje och år och denna gång är det mönstrat..Så är det alltid med mig! Vet aldrig vad jag ska förrän sista stund;). Men skorna har jag nu fixat iaf;).

Sen ska man även köpa en julklapp för max 100kr till den person som man fått i lottningen.. Det man köper måste ha en "rolig förklaring" varför den personen just fått den julklappen.. Jag och Emma ska handla till varandra och jag har inte en aning vad jag ska köpa? Hon har inte gjort några tabbar vad jag kommer på, haha.

Julmat ska bli sååå smarrigt! Nu har jag väntat ett helt år på det!!!´


Dessa brillor skulle kunna vara ett alternativ till min dress på lördag... Vad tycker ni??;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0