God kväll...

Just nu sitter jag hemma hos min mamma i Bromöllla och har precis ätit min favvomat, tacos!
 Här hade jag även tänkt att se matchen som går idag mellan Sundsvall och Mjällby. Nu får vi verkligen hoppas på att de tar några poäng=).

Snokar runt på datorn bland lite gamla bilder som inte jag har i Sölvesborg. Hittade en bild som jag tycker är cool. Hannu Lilja har fotograferat och jag är modell. Han är en grym fotograf som tar skickliga bilder..


En annan rolig sak jag hittade var när jag gjorde min första brud. Då gick jag fortfarande i skolan och fick äran att göra hennes uppsättning. Jag kommer ihåg att det var ett jätte långt "arielhår". Kan fortfarande känna den pirriga känslan i magen. Det är en stor dag i brudens liv och då vill man såklart göra det bästa man bara kan=).



IMORGON ÄR DET FREDAGSMYS! OM DET SÅ ÄR DET SISTA JAG GÖR......=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0