Uppdrag!

Idag har jag även haft trevliga Anna hos mig som jag färgade och klippte. Anna jobbar som sångerska i ett band och vill såklart glänsa på scen. Så jag hade tänkt att hjälpa henne med lite enkla och snygga snabbuppsättningar. Steg för steg ska jag försöka gör det så lätt som det bara går=).
Så i veckan hade jag tänkt att lägga upp lite bilder och tips!

Här är kommer en uppsättning från min gesäll. Lite mer avancerad, men elegant=). 


Nu ska jag gå och ta mig en dusch! Känner mig inte så fräsch. Imorgon blir det jobb igen och efter arbetet ska jag hem till min kollega Rebecca. Jag ska sova hos henne, för Adam ska åka till sundsvall och spela match. så jag vill inte vara ensam=). 
Men det är inte avspark förrän på torsdag. Eftersom den går på tv, ska jag självfallet titta på den!
HEJA MJÄLLBY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0