Joico Golden Shimmer Gradual Self Tanner + Armband

Imorse när jag kom till jobbet stod det en produkt på min arbetsplats. Vi alla som jobbar på Myran fick en golden shimmer self-tanner av Emma som äger salongen. Jag blev väldigt glad och ska genast testa den. Kan vara bra då man inte fått så mycket sol i sommar, eftersom att jag inte haft någon semester.. Men det kommer kanske senare fram mot hösten=).

Produkten ska vara en uppbyggande brun utan sol, och blir inte orange som många andra blir. Så man kan smörja in sig varje gång man duschat tílls man uppnått den färg man vill ha.
Joicos hårprodukter för övrigt är bland dom bästa jag vet så vi får se vad denna hudlotion går för!

Senare under dagen kom Marianne, som gör egna smycken vilka vi hjälper till att sälja. Det känns nästan som julafton för mig idag, för av henne fick jag ett jättefint armband. Två presenter samma dag hör inte till vanligheten=). På armbandet hänger ett rött hjärta och en liten ängel med texten: made for an angel, ingraverat på baksidan.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0