Middag och mys

Nu har jag, Adam och min lillebror Jon som var på besök ätit en god middag. Det blev thaigryta med en massa sweet chili sauce till. 

Eftersom vi inte har någon diskmaskin får jag snart ta tag i disken, som troligtvis följs upp av lite mys i soffan. Jag hoppas att det går ngt bra på våra få kanaler. 1,2,4,och 6an.=).

Imorgon bär det av till jobbet igen. En fullbokad dag från 9-18. Underbart!Ha en fortsatt trevlig kväll!


Min systers dotter, My. Hon är det sötaste som finns!

Måste bara lägga in en underbar bild på My som är min storasysters flicka. Hon föddes på valborg, och jag är världens mest stolta moster!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul!! Nu kan jag se vad ni pysslar med i sbg:) Puss och kram Syster och Mysan

2009-08-18 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0